erikaklang

match & bio .

Kategori: ERIKA/KLANG

 dagen började vell fint med emma bredvid mig ;)   hon sov hos mig  som sagt . ladda upp till match med gröt till frukost & kasta mig på cykeln till match på nynäs mot GGIK , taggad till 0 % kände jag . vi värmde upp & inget funkade , matchen starta & som vanligt är jag så himla nervös ;'p  1-1 i  första period ,  3-2till dem i andra period & matchen slutade 3-3 . nöjd är jag vell ändå .  men men ,
cyklade hem med sanna & anette , vängde förbi lidl & handlade lite & sen åkte vi till våran mormor .  & åt glass såklart   haha :p
sedan fick jag stressa i mig mat när jag väl kom hem , hoppa in i duschen & då menar jag hopppa för fort skulle det gå ,  för om 45 minuter skulle jag vara hemma hoss britta , but I made it ! ;)  vi skulle till emma palmiqvist :)  och när vi kom dit gick vi nästan på direkten ned till stan & hämta ut biljetterna vi hade bokat för vi skulle se på bio :D   kärlek på menyn ! ,  åh den var så bra !   sorligt så man grät  & lycklig & dessutom var den rolig så att man skrattade & ändå  jaa , den var allt ! :)   rekomenderar ,
image12

sen nu efter bion åkte jag hem för jag kände mig inte så bra .   & nu ska jag ta mig nått att äta :)
bye  / erika,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: