erikaklang

Lager 157 & Kupolen .

Kategori: SHOPPING

mamma väckte mig på morgonen &jag hade superont i hela kroppen men jag gick ner och åt frukost , klädde på mig & fixade mig , sen tog jag och mamma en tur till Lager 157  , där hittade jag en massa , men köpte en we-tjocktröja ( jag var bara tvungen , jag frös & den såg så lockande ut ! ;'p mjuk & skön  )  höhö , sen köpte jag ett lågt grått linne som jag tänkte ha till mina svarta leggings .  & min gråa älsklings shal, chal, schal inte vet jag , med flera andra färger i :) jag köpte även ett par frankdandy longkalsonger  & en bondelid munkjacka , sedan delade jag en annan sak med mamma :) 
kameran är tyvärr trasig så ja kan inte lägga in några bilder på sakerna .
efteråt åkte jag & mamma till kupolen i borlänge & kikade lite .  vi åt på mcdonalds för jag var så sugen ;) . sedan gick vi & kollade i affäerna där inne. men det var mest det vanliga som vi har här hemma . fast jag köpte iallafall strumpor på H&M :'D
sedan åkte vi hem & åt pizza , då ångrade jag mig att vi åt på donken! men om man inte är hemma & det bara är karlar i huset så är det ju inte så konstigt . aja , det var iallafall en lyckad dag tycker jag ,
hoppas ni hade det med !
/erika ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: