erikaklang

jiha , nya jeans .

Kategori: ERIKA/KLANG

skola idag , fick reda på hur det gick på provet i so om riksdagen ,   på första delen fick jag 53/60 p & på andra fick jag 14/18 p  , jag är ganska nöjd ändå :)  sedan på sv fick vi kolla på filmen om möss & människor , han som är george är ju tha boooss i CSI NY . ;o;o   på eftermiddagen hade vi PUH-tid .  jag åkte ner på stan med nisse & kolla lite , & köpte två nya jeans . ett par svarta replay & ett par blåa miss sixty ,, najs!  sedan åkte vi hem till henne & lekte med hennes ursöta kusiner alex & niclas , & hennes granne malte ( min bästakompis x'p ) , spelade lite fotboll , sen gick vi in & satt oss vid datorn .  vi knäppte massar av fula kort .   åkte hem & kollade på idol
bara , daniel är ju ascool :D  
 
& nu sitter jag här & samtidigt kikar på victoria beckham special :) 
 / erika

Kommentarer


Kommentera inlägget här: