erikaklang

hejhej (:

Kategori: ERIKA/KLANG

Jo , det är första gången jag skriver nu faktiskt !
Tur att jag iallafall gör det .

Idag har jag iallafall vart på prao,  som de andra dagarna den här vekan ;)
På Polarn o. Pyret . Sjukt söta kläder ! Om jag hade barn skulle jag köpa allt själv !  men aja ,

Jag fick iallafall larma & plocka in nytt i butiken , sen har jag fått packa upp massa nya saker som kom .
Sen fick jag fylla på satt det finns tvåer av varje ,  mössor , vantar , jackor , täckbyxor . också såklart de traditionella blå, röd & brun randiga tröjorna :D 
 

image1

Efter fick jag skynda mig hem , för jag hade innebandy träning .
Älskar innebandy , vi har cup i helgen så det är bara att hård träna.
Nu sitter jag bara här som en jävla muntergök och inte gör någonting !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: