erikaklang

cup (:

Kategori: ERIKA/KLANG

ja ,  vi hade cup i helgen :)
hann inte skriva igår, menmen.
 
igår :
första matchen spelade vi kl 10.00 mot alba . den slutade 2-2 .
andra matchen var kl. 14.00 mot hudik-björkbacka. den vann vi med 3-0 :)
& tredje matchen började 17.00 & den var mot hofors . den slutade 3-3 ,

med de resultaten gick vi till A-slutspel .
vi skulle möta antingen aston eller GGIK , beronde på vem som vann.
Aston vann så vi fick möta dom.
sen sov ida nordin hos mig ;*  ;*  mys mys hade vi :)  

idag:
var vår match kl. 13.00 men den var försenat  en kvart så den spelades alltså 13.15 ;) haha skitsamma .
& det var ju aston vi skulle få möta .. 
ganska bra gick det ändå men .. FAN.   4-1 :o :o
vi fick inte in bollen ! så jävla förbannad , men det går ju inte att göra nått åt nu .
PASSA ER !  i serien åker ni på styrk!
jag fick en klubba i ögat så jag inte såg , tack för den ..  jag ser för fan fortfarande suddigt .
blåöga har jag nu också & en stor fet bula på hakan ! , en extra haka helt enkelt .

ida följde med hem till mig igen , åt max :D
sen satt vi och prata & kollade på en massa bilder på datorn från förr i tiden :*

       ffett gammal bild älskling :* :* <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: