erikaklang

wooohoohaa .

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag får vell börja med vad jag gjorde igår. Jo , jag åkte ju på stan med sanna & kikade lite. Vi åt lunch på Java iallafall. Varm macka -  grillad fuccacia, taco  ÅHHH MUMMMS . Jag älskar verkligen det!  fast det kostar ändå 53 spänn så det vill man inte alltid lägga ut på mat.  hihi .   Vi gick till De &´ Sånt, alltså en secondhand butik & jag hittade en skitsnygg( !!! )  väska. Eller mer som en bag liksom. Adidas för 275:-, vill verkligen ha den men. Jag köpte den inte eftersom jag ska till sthlm satt jag får vell hoppas att den finns kvar när jag kommit hem & skrapat ihop lite pengar igen ;)  . Men jag skulle inte tro det !  haha . Emma kom senare & vi gick med henne. Hon köpte iallafall en tröja från gina.  En lejongul.  Mycket fin. 
Efteråt åkte vi hem till mig bakade kola & kollade på film - Hjälp jag är en fisk!

image69
Mycket bra!  hihi

Sedan åkte vi hem till Emma för hon skulle äta & sedan skulle Sanna också hem för hon skulle på träning. Emma åt & sedan följde vi med & kikade på hockey . HÅIK/SIF - Sandviken - 6-5 .  Efter hockeyn släppte Emmas mamma av oss vid mig & jag åt & packade lite för jag skulle sova hos henne :) Mysi Mys .

Idag vaknade jag ju hemma hos Emma , vi gick upp & åt frukost  . Sen kollade vi på Skönheten & Odjuret . Den slår allt! Vi grinade båda två ;) haha.
Jag skulle till tandläkaren igen kl.13.20 & Emma bor nästan precis berdvid så det var ju perfekt . Jag fick en plast skena till överkäken för att hålla tänderna på plats & sedan fick jag tandställning nere också. De tyckte inte att jag behövde men jag ville . Om man har perfekta uppe så borde man vell få ha det nere också! eller hur ?!
När jag var klar där så åkte vi hem till Emma igen & åt potatisbullar. Sedan vidare till mig och kollade på Eldorado. Den är också jättebra. Mycket film & mys men det är ju så det ska vara på lov ju! :D Jag höll verkligen på att glömma träningen idag men jag kom på det som tur va i sista stund . Den kom jag iallafall precis hem ifrån & nu sitter jag & väntar på ida som ska komma, hon ska sova här också . Ska gå och möta henne vid bussen, Gullida .
Puss! / E. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: