erikaklang

two days and snow .

Kategori: ERIKA/KLANG

jaa , det här får vell bli lite allt möjligt ,
skrev & skrev igår som en dåre , det blev ett jättelångt inlägg & när jag sen tröck på spara & publicera så försvann allt .   försökte ingen  men det gick inte , det måste ha vart nått fel på blogg .. aja inte vet jag

har smalat nya krafter i fingarna haha & får vell ta och skriva om allt igen & de nya som har hänt idag då ..

igår så var det bara två saker jag tänkte på hela dagen .. Liv & greys .
Liv den stackars tjejen som bara var 20 år ,  20 år !  hon fick bröst cancer när hon var 19 och  har fått operera bort sitt vänstra bröst , hon har fått en protes & du för ett tag sen fick hon reda på att hon bara  hade 1 & en halv månad kvar att leva .  hon somnade iallafall in igår kl 20.00 på sjukhuset ..  åhh stackars flicka , hon hade ju hela livet framför sig . :'(
& det andra var ju då greys såklart , om de skulle lyckas rädda meredith eller inte , jag kände på mig att det skulle ordna sig men ändå var jag så nervös . aja hon fixade ju det iallafall :D

gick i skolan som vanligt och kollade på film på spanskan & vi fick reda på vad vi hade fått på no provet & på matteprovet . på no:n fick jag iallafall MVG & på matten VG .  de flesta fick G eller G+ på matten , så jag är vell nöjd :) 
efter skolan var jag med ida iallafall , vi åt mellis och pratade ,  lyssnade på musik och satt vid datorn , och sedan klädde vi på oss träningskläder för det var ju dags för träning :) blev upphämtad av en kompis mamma & när vi stod där och väntade på henne så stannade det en bil & frågade mig vägen till skolgatan & jag visste ju vart det låg men jag kunde inte förklara . försökte iallafall och jag tror de hittade dit ;)  haha åkte iallafall iväg på träning & klubben är helt underbar !    efter det år jag duschade och målade på min bildmapp , jag gör det hela tiden jag vet , men jag måste ju , jag håller på med ett super krånglit & plottrigt mönster ,  & jag har ju MVG i bild så jag måste ju visa att jag fortfarande ligger på den nivån  ;) haha .  sen var jag bänkad framför tv vid greys & sen fråga olle :) 

idag så hade vi lång dag , fast var härliga lärare danne gör det roligt :)  på halv klasen med tjejer var det bas rösternas lektion , alla satt & pratade med mansröst  , Hahah ..  vi fick  även reda på hur det gick på svenska hörövningen ,  de var ett gammalt nationellt prov vi fick göra ,  jag fick iallafall MVG på det :) 
after school åkte jag hem till ida , emma var också med . åt melis & pratade helt allmänd om allt möjligt , spelade lite sims också ;'bb  haha .  kan faktiskt vara kul ibland .  sedan skulle hon på hockey så jag & emma fick cykla hem i ett jäkla väder ! snöblandat regn just då ,  uscha !
kom hem dyngblöt , bytte om & satt på mig mjukis ;)   stekte en hamburgare
  bara för att den här hamburgaren såg så motbjudande ut x)
 
satte mig & ritade lite på bildmappen.
GUD VAD KUL . det snöade idag !  de får mig att tänka på födelsedag :D men gud vad kallt det är då , jag måste ta & skaffa mig en mössa. jag hittar ingen jag gillar.. & passar i !  aja ska ner på stan imoron & leta igen :)

haha ,jag har fått sån himla dålig uppfattning av tiden , alltså på lång distans eller vad man säger ;'D
jag tror att jag ska fylla år & att det ska vara julafton nästa vecka men herregud , det är i december & det är i början av oktober nu . samma som att jag tror att vi ska åka på friluftsdag med skolan till kungsberget om 2 veckor fats det är i februari , jag hinner ju för böveln åka skidor hur många gånger som helst innan dess ju !   aja , tur att jag håller koll på de saker som ska hända snart då iallafall .

kramp i händerna nu igen ;) så jag orkar inte skriva om min hemska drömm jag hade i förrgår natt :/  at det en annan dag ! 
♥  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: