erikaklang

studiedag - mysdag på stan.

Kategori: ERIKA/KLANG

vaknade ganska tidigt av mig själv & var ändå rätt så pigg . gjorde i ordning lite frukost & satt mig framför tv och åt och kikade på film . tjenare kungen , så jävla härlig den filmen , jag blir alltid så glad när jag ser den :) haha

 
 
efteråt var jag på så bra humör att jag ritade på min bildmapp . sedan gjorde jag mig iordning & cyklade in till stan med emma & britta . mötte sedan ida också .  gick omkring och sedan satt vi oss att fika. mysigt mysigt.
efter att pappa hade slutat på jobbet kom han in på stan & så gick vi och kollade på innebandy klubbor ,
köpte iallafall en till snygging ,
    den var hur skön som helst .
ska träna med den imorron så får vi se hur den funkar :D
 köpte ett nytt fodral också, ett stort så man får plats med allt ..

åkte hem & åt & nu får jag sitta & slita med bildmappen som jag måste bli klar med snart ..

måste fortsätta ,   
/ ek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: