erikaklang

spanien , here we come .

Kategori: ERIKA/KLANG

ja , det var vell en ganska tråkig & onödig dag egentligen . haha
var iallafall på syslöjden i 20 min, sen skulle alla göra den här nutidsorienteringen kl halv 9  som alla högstadie skolor i hela sverige ska göra samtidigt .
sedan hade vi gympa & jag hade släpat med mig sen där väskan helt i onödan!  för vi var ledig från gjympan , resten av dagen var ointressant , 
sedan blev min dag räddad för vi fick reda på spanskan att vi ska få åka som utbytes studenter till mallorca :D i vår , & jag längtar redan !

image23        image24

åh , vad härligt .
efter skolan åkte jag hem till ida & åt åt mellis - havregrynsgröt ofcourse & kollade i skolkatalogen som kommit , uscha .
sedan åkte vi hem till mig & vidare till träning :D
efteråt var det dusch & myskläder på , sedan lite matteplugg & nu väntar jag bara på desperate .

image22

bye ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: