erikaklang

sammanfattning i reklamen , med en massage !

Kategori: ERIKA/KLANG

jaja , nu får det bli en kort & snabb sammanfatning av dagen .
lika bra att passa på nu när det är reklam på desperate :)

hade 2 & en halv lektioner i skolan idag . först syslöjd sen idrott & dans . jag fick dansa med våran supersnyyggga  idrottslärare :D  Haha .
sedan hade vi bild i en halvtimme för sedan skulle vi äta tidigre för vi skulle på konsert .
det var någon i sätra på träffen . nån för alla nior ,
 det var iallafall en band från afrika , de hade vart med i nån tävling där & de vann så priset vara att få komma & uppträda i sverige :)  duktiga var dom velll men supertråkigt !
 slutade iallafall halv 1 sen åkte jag & emma hem hit till mig & mysade ..
emma åkte hem & ida kom efter ett tag, sedan åkte vi på träning :)
det gick jätte bra med klubban faktiskt .

efteråt åt jag & duschade , & sen fick jag superproffs massage av pappa ;) otroligt skönt !
& nu kollar jag på  desperate housewives !  jag vet en sak som kommer att hända , och jag är överlycklig :D:D:D 
haha , hoppas ni är lika glad som jag ;) haha .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: