erikaklang

MYSIS MED MAMMI .

Kategori: ERIKA/KLANG

Det blev en mysis dag för mig , började ju att dammsuga bilen & tjäna lite kosing :)  vet inte hur mycket jag ska få ännu , men mamma tyckte jag gjort det suupperbra :*  hihi .  putsade rutorna på bilen också , & pappi har ett fult brynäsmärke på bilen som jag gnuggade lite extra på & då blev han suris , haha . han sa att det skulle bli avdrag på lönen . hoppas att han skojjar vafan ;')   när jag damsugit klart var jag iallafall genomfrusen ! det blåser ju som storm där ute  ,  tog på mig mysis kläderna nr. 1  :)

image61

ohh , jag älskar det <3    jaja . stökigt rum .  so what ?  ;)

fixade lite mat & efter det åkte jag & mamma iväg på en tur till owe jansson. köpte lite nödvändiga saker som deodorant , den där nya rexona girl . luktar faktiskt supergott :)  & sedan en morgonrock & handduk i U.S POLO  .
ingen intressant men ändå :') på vägen hem så sa jag till mammi att jag ville åka & kolla på de där nybyggda husen vid engeltofta & så gjorde vi det . sedan åkte vi mer innår bönan för det var någon på hennes jobb som bodde där som vi skulle kolla huir det såg ut .  sedan fortsatte vi utåt & kikade på böna fyr & in vid gråberget m.m .
Åkte ut igen på den större vägen mot utvalnäs .. trallade lite & sedan mot harkskär där min frissa bor :) såg så fint ut så ;) sedan ända ut till utnora & vidare så att man kom ut vid björke ! :O  jiosses blev en ruskig tur . skulle aldrig kunna bo ända ute i harkskär   , det är ju hur långt som helst till allting !  men det var ssuuper mysigt iallafall :)

ska äta lite mat nu & sedan ska jag iväg på hockey med älskling emma :D <3

Puss <3 / E.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: