erikaklang

match & annat mys :)

Kategori: ERIKA/KLANG

jajamen , har inte hunnit skrivit något..  men :

igår :  var jag som vanligt i skolan & på gympan hade vi orientering . är en jävel på det , men inte är det kul . jag sprang iallafall med madde & ida .  det gick bra & ganska fort även fast vi körde svåra banan . men jag skulle vara med emma efter skolan & hon sprang med två andra . & jag satt & väntade & väntade  men hon kom aldrig . tänkte att det typ hade hämt nått . att de hade svimmat eller nått liknande , men efter en timme typ kommer dom . & dom hade gått vilse x)   Även fast de hade haft karta ju! :D:D    suckers .

cyklade iallafall hem till emma & åt mellis & sedan åkte vi igen till hennes frissa för emma skulle färga sitt hår .  både blonda & bruna slingor . blev super fint :)  inte så här randigt som det kan bli utan mer satt de flöt in i varandra ..  jaja .
åkte sedan hem & åt & vidare till emma igen där väntade 4 andra tjejer på mig . High school musical 2 var det som gällde .
Premiären  .  den var faktiskt bra men många sköna låtar ;)

image31

efteråt drog vi hem till britta för hon var ensam hemma & myste & andra saker . tog sedan en promenad ett tag . men när vi hade lämnat av en tjej vid bussen & börja gått hemmåt kommer det en bil & kör förbi oss .  så känner jag en smäll på mitt ben :o  och sedan blev det jävligt blött .
vilket liv :O vuxna killar som kör bil åker omkring & kastar vatten ballonger på folk ... ÅH :O

Idag : vaknade & satte på mig match kläder & åt frukost , packade & vidare till match :D
 det var mot furuvik & vi hade hemma plan .  första peripden vet jag inte vad som hände .. när det var slut på första stod det 1-3 till furuvik.  fick oss en utskällning i omklädningsrummet & gick ut & körde igen .  när andra var slut stod det 5-4 , vi hade tagit ikapp :D:D . sandra i vårt lag gjorde hattrick ! , den ni!
när matchen var slut stod det till slut 6-5.  vi vann :D
trodde jag aldrig så kasst som vi spelade i första .  men men . det var ju bra domare idag iallafall .

efter matchen åkte jag med mamma in till stan , nu var det skor som gällde !
men jag är så kläsen av mig så det tar ju sin tid , hittade iallafall ett par snygga på wedins men jag var inte säker på dom så jag köpte dom inte . gick & kollade på alla skoaffärer som fanns & sedan bestämde vi oss för att åka till valbo & kolla också .  hittade inga där heller . men dom där vagabond som jag pratade om förut för 1.300 fanns inte i min storlek någonstans! köpte iallafall dom där från wedins sen , jag får ta & prova hemma & bestämma mig senare .. 

ikväll skulle jag egentlgen på party ;) , men där det skullle vara så blev syskonet magsjuk så det gick inte . blir nästa helg tror jag . ska iallafall till en kompis nu & mysa .
hoppas ni också får en trevlig kväll :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: