erikaklang

Lord of dance .

Kategori: ERIKA/KLANG

fick skjuts till skolan idag av pappa , det ösregnade ju som sagt ..  gick upp till musiken & där väntade britta min vän & massa andra . vi väntade i 20 min på att vikarien skulle komma för våran ordinarie musiklärare var på  turné .  vikarien kom iallafall inte så vi fick  ha håltimme i 1 timme & 45 min .. jag britta karin marcus & alex satt & myste i nåra soffor & gick till roffes & köpte lite godis & annat gott :)
 hade bara 2 lektioner till efter det sen slutade vi .   vi fick kompledigt från idrotten som är det enda vi har efter lunch i vanliga fall ,, så jag & ida gick hem till mig & lagade lunch .  shnitzel , pommes & beasås ;)  mycket bättre än skolans korvstråganoff  ;D
åkte iallafal ner på stan sen med alla flickorna ,,  hittade ingen mössa , som vanligt ! jag är ju inte förvånad precis ..   köpte iallafall inpregnerings spray till mina skor ..

efter stan åkte jag hem , åt & bytte om sen åkte familjen på lord of dance .  skit coolt :)

haha ska ut på prommis nu , skriver vell mer sen :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: