erikaklang

LOOOOOOVVV :D

Kategori: ERIKA/KLANG

jaa , hann inte skriva igår  hade fullt upp , haha näerå ! men nästan . gick i skolan iallafall som vanligt alla fredagar & längtade bara tills vi skulle sluta så vi äntligen får höstlov :D & NU ÄNTLIGEN ! haha så sköööönnt !
d
et var ju jag & emma som skulle hålla i idrotten idag . det gick bra faktiskt :)  vi körde plåsterjaga . något som vi aldrig hade gjort tidigare . det var typ vanlig jaga & det var 2 st  som jagade med boll . alla andra fick springa omkring fritt i salen & om man blev träffad skulle man sätta sin hand på stället där man blev träffad som ett plåster .. när man fick slut på händer så hade man en chans till med benet så alla hoppade omkring som sär  hahaha . såg skit kul ut iallafall :D 
efter skolan var jag med emma , gick hem & duschade hos mig eftersom vi hade idrott sista timmen ..  åt mellis lite & sen satt vi oss & spelade sims :D hihi .
men vi gjorde såklart koden så man slipper sköta familjerna utan det är bara att dra upp humörsmätarna så att det mår toppen hela tiden . man slipper hålla på & gå på toa & äta & massa shit .

ni som inte vet koden så :   boolprop testingCheatsEnabled true  

precis så ! med storbokstav på endel & mellanrummen & så annars funkar det inte !
Men:   man måste göra koden inne på kvarteret innan man går in på någon familj :D

ja iallafall så var jag med emma & sedan kom sanna , min kusin & var med .  mysigt hade vi & kollade på idol m.m .

idag så vaknade jag vid halv 10 & gick ner & åt frukost , GRÖT of course . höhö  ska man ladda till match så ska man ! ;)   mer om matchen kommer senare .  

ikäll ska vi tjejer mysa igen :) hos mig this time .  har redan vart & köpt snarra med mamma & pappa  :)  sedan ska vi kolla på ett monster till svärmor som går ikväll på kanal 5 kl: 21.30 :) 

 image58

tänkte se den på bio förr men det blev faktiskt aldrig av ..  mysigt kommer det iallafall att bli !

Jag blev antagen till  gästrikelaget F-15 breddläger 2 också :D  skit kul , jag trodde faktiskt inte det ! :) 
alla i vårat lag som blev antagna till breddlä. 1 kom med, ( GRATTIS TJEJER :D )  förutom Håkis :/ <3<3<3<3    men vi vet ju iallafall att du äger , eller hur ?!  :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: