erikaklang

informationskväll

Kategori: ERIKA/KLANG


skola ..

sedan gick jag hem bakade chokladbollar med min lillebror axel ( vi är ensamma hemma ) ,& myste lite innan nordins kom & hämtade upp mig för här skulle vi på informations kväll .  gick & kollade runt lite & gick på lite extra information om  sam , handel & hantverk .
jag tycker det är jätteroligt att hålla på med hår & sånt men jag tror inte att det är något jag ska sattsa på ..
 men sam & handel verkar ju intressant ,
hur tycker ni att det är ni som går där ? ,  eller om går på något annat ni tycker är bra ? ..

kom iallafall hem för ett tag sen så jag & lillebror gjorde iordning lite fika , kanelbullens dag ju :D
sen åt vi chokladbollarna från tidigare också ,& nu sitter jag här .

men en sak :  henrik lundström som var med i fråga olle igår , han är ju bara fööör snygg :D

         

han är skådespelare & är med i ondskan, tillsammans & massa andra filmer . men han spelar ju oftast tönten ..

bye .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: