erikaklang

Hofors IBK - Strömsbro IF

Kategori: ERIKA/KLANG

mm , vi hade samling kl 12 i hofors . & det tar 45 min att åka ända till det pullis stället .

ja & matchen började 13.15 .  vi spelade på 2 femmor iallafall & det gick faktiskt bra ändå men va FAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN , jag hatar att förlora . med 5-3 dessutom :o 

det var verkligen inte rättvist !  vi var nästan till & med bättre men jag tyckte átt det kändes ändå som att jag gjorde en bra match . det var iallafall vad jag fick höra av alla föräldrar när jag kom ut efteråt då jag surat ett tag ;') 
haha , men jag gjorde vell ungefär vad jag kunde . jag kommer tyvärr inte ihåg vad det blev i varje period .. 

vi låg 2:a i serien förr innan denna match men nu så ligger vi 3:a fast med samma poäng som GGIK som ligger 2:a men vi har sämre målskillnad än dom . 
 
jag kan inte lägga in en bild på tabellen för det gick inte att lägga in en bild i det formatet & inte kan jag skapa en länk för det går inte ens att trycka på . jjaja . ni får nöja er med min förklaring ;)  haha , bara att tagga till nästa match ! är spelledig nästa helg satt om 2 helger då JÄVLAR . vi möter alba då så . TAGGA TAGGA !   vi har nu 4 träningar på oss att fixa det här ! :) 
GOOO .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: