erikaklang

GODDAGENS!

Kategori: ERIKA/KLANG

vanlig dag i skolan , med vikarie på engelskan . GUNNEL , fyfabian vilken hemsk människa ,  kärring till & med , man får säga så till sånna som henne !  passa er om ni någonsin får en vikarie som heter Gunnel ..
 annars så gick dagen .. men sista timmen hade vi NO provet . gick ganska bra ändå . får se vad det blev för ett resultat . tror på ett VG iallafall .
efter skolan så åkte jag som sagt ner på stan & träffade sanna .. hon hade fått ett par skor idag från praoen. Ganska snygga faktiskt :)  inköpen blev inte så värst mycket att komma med , men en sjal kom jag iallafall hem med :) 



kommer även en bild på jackan som jag lovat ..



fuling bild men det var den enda som man såg jackan det minsta bra på.. ljuset blir så konstigt & jaa  skit samma .. ingen ville knäppa kort på mig heller så jag fick knäppa på mig själv :o  & jag blundar på bilden jag vet . haha men det är med flit ;) 

hmm , torsdag ! är det något bra på tv ikväll då?

men nu måste jag leta reda på lite bollekar eftersom jag & emma ska hålla i idrotten imorron ..
hoppas bara att det går bra .   puss .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: