erikaklang

Gästrike träning

Kategori: ERIKA/KLANG

God morron !

Kom hem vid 22 igår från gästrike träningen så jag orkade inte skriva då ..
men jag tror jag sumpade chansen iallafall att komma med, jaja vi får se . det gick inte så bra , jag sköt mest bara bollen över sargen . haha  men när vi kom så bytte vi om & gick ut på plan . lite information & uppdelning av lag . det blev 4 lag som sedan skulle möta varann .  jag kom iallafall med anna & sandra från mitt lag :D  haha  det är ju svårt att spela med folk som man inte känner alls .. man har inte en aning om hur de spelar o.s.v . men det gick väl hyfsat ändå förutom "bollen över sarg"  haha .  

& föresten , jackan som jag var & kollade på med pappa som jag sa att ni skulle få se ..  den har jag inte köpt ännu :P  ska köpa den idag & sen kan jag lägga ut en bild på den .  Hinner inte lägga in den efter skolan , ska på träning på direkten nästan men efteråt så .

måste iväg till skolan nu , 

Ha en bra dag!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: