erikaklang

FREDAG

Kategori: ERIKA/KLANG

oh , det är äntligen fredag .  det är ju allafall det man längtar efter mest under veckorna.
helt vanlig dag i skolan, på musiken så håller vi på med att göra en egen låt, det går ganska fint faktiskt , & den låter bra också! ;) Can't let go heter den .  än så länge då .
på idrotten spelade vi innebandy så då fick man ju visa upp sina talanger lite !  hihi

efter skolan åkte jag emma & britta ner på stan. träffade ida när vi gick av bussen . följde med henne till hemmakväll för att hyra film tills imorron när vi ska på "kalas" till henne :D  längtar!  hittade iallafall en film men kommer inte ihåg vad den hette faktiskt ..  aja . hon åkte hem & vi köpte paket till henne .  blev lila nagellack från malava , en lila lite längre t-shirt från gina & ett  hårspännen från H&M som hon önskade sig :p  
emma & britta åkte hem & jag gick med mamma på stan . köpte en del saker som ni kan få se imorron .  kameran är fixad så ni kan få se sakerna imorron för jag sitter vid fel dator nu :)  tror iallafall att jag tänker köpa en lika dan tröja som vi köpte till ida , till mig själv också fast i den lejongula färgen istället ..  jaja

åkte hem & lagade mat .  schnizel & potatiskroketter & bea . yyyuuummmie :p  & GURKA :p
 emma kom & sedan britta också , gick till konsum och köpte godis.  traskade hem & kikade på idol .
det är alltid mysigt :D

fusk gustav som åker till thailand imorron !  åhh

längtar till imorron , herregusse :d  får vell gå och lägga mig nu så det blir morgon nån gång ;)
bye .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: