erikaklang

absolut ingenting

Kategori: LISTS

jaa , det här är ett totalt & värdelöst inlägg egentligen . skolan är ju inget att tala om för det är ju ointressant jämt . & efter skolan är det ju som vanligt innebandy träning , & sen inget mer liksom .
Men jag håller iallafall tummarna för josefin som är på dans VM i tyskland. Lycka till ♥

så det får liksom bli en trök grejj igen , menmen . ni behöver ju inte läsa .

 1. Hur mycket kontanter har du på dig?
500 spänn :D
2. Vilket ord rimmar på "test"?
FEST
3. Favoritplanet?
gah , inte en aning .
4. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
emma palmqvist ;)
5. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
jadu..
6. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
min snygga mörkgrön-ljusgrån randiga slafs-tröja xD
7. Sätter du etiketter på dig själv?
jorå
8. Ett ljust eller mörkt rum?
 har båda , bäst så ;)
9. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna
snälling som jag gillar mkt :D
10. Vad gjorde du vid midnatt?
sov tror jag , eller så var jag på väg :p
11. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
jajamen , så du kommer dit i vilket fall som helst ;) <33   , från sandris min  
12. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
stockholm ? inte vet jag
13. Vilket uttryck använder du mest?
inte en aning ..
14. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
britta :D
15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
lillebror x'p
16. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
no idea .
17. Vilken ålder har varit bäst hittills?
14 tror jag nog.. fast ändå inte ><
18. Din värsta fiende?
vet inte .
19. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
på mig själv ;'b
20. Vad var det senaste du sa till någon?
 jag talade om för britta vad dojjan önskade sig .
21. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
lätt pengarna .
22. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
 nja , kan man vell inte säga ;)
23. Senaste låten du lyssnade på?
Timbaland feat. One Republic - Apologize

Kommentarer


Kommentera inlägget här: