erikaklang

2 månader !

Kategori: ERIKA/KLANG

ohlala , det är bara 2 månader kvar till jag fyller 15 , ett efterlängtat år .  haha .
men jag hinner ju bara fylla, innan alla andra fyller 16 vafan!  jaja om man ska se det på den ljusa sidan så blir ju dom 40 före mig & då är jag bara 39! mohohaha .

det har iallafall vart en lång & tröttsam dag! gick ända till 20 över 3 idag ! . gick hem & satt mig & kollade på film med bror. Familjen addams, Återkomsten! .   gjorde kola också & satt & åt det :)  haha .
sedan fick det bli en rita bildmapp eftermiddag |-)  snart klar iallafall , då kan ni få se :)

mita , våran tränader ringde precis mig & sa att det var dax för gästriketräning på tisdag . jag är redan nervös .
blev uttagen förra sesongen också , men då var det 89:or med också & jag är 92:a  ganska stor skillnad .
i år är det iallafall i min ålder .

här kommer det lite bilder från cupen i helgen :

    sandra jagar bollen :)

   iväntan på match .

  jag täcker framför målet .

  efter en match .

  det ska bli roligt på tisdag iallafall :)

men jag blir så frustrerad på alla som ska åka utomlands nu . vet till & med 3 st som ska till thailand bara . 
gurra åker på lördag . fuskis !  jag vill följa (a)
jaja , snart är det skidsemester iallafall :D 
 
måste iallafall duscha nu . sen tv .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: