erikaklang

Torsdag

Kategori: ERIKA/KLANG

Äntligen är veckans jobbigaste dag över! , nu är det bara en dag kvar tills helg :)
Torsdagar är min längsta dag.. så himla jobbig. Vi har lektioner hela tiden, med 5 min rast emellan. Dessutom har vi no 2 gånger! :O  ganska onödigt ..
På svenskan idag så hade vi muntligt "prov" eller vad man kan kalla det ..   Man är i par 2 & 2 (fast vi var 3 i min grupp) sedan  får vi  lyssna på en text & skriva ner & lyssna på det man hinner . & sedan ska man berätta för klassen likosm vad det handlade om , vilka personer,  tid & plats, egna erfarenheter, Vad man tror kommer hända efter liksom . Det var inte så svårt ändå tycker jag . Så det gick bra .

Har precis kollat på Tzatsiki, Morsan & Polisen . Det var jättelänge sedan ! Per Hammar är så cool :P
Nej , det blir korta inlägg hela tiden .. Men jag måste rita på min bild & sedan skriva engelska bokrecention , & brevet till spanskan om varför man ville följa med till Mallorca :) Önska mig lycka till! 

Aa , så det måste jag hinna göra innan kl 7 , ska på teater då. Dracula. Får velll se hur den är !
Kram!

Kommentarer

  • amalia säger:

    little miss star är tillbka i en ny blogg, spana gärna i den! :)

    2007-11-23 | 17:12:41
    Bloggadress: http://amaliasstil.blogg.se

Kommentera inlägget här: