erikaklang

Shopping ...

Kategori: ERIKA/KLANG

... till 110% :)  haha , Jag var ju i stockholm idag med mammí , min kusin & hennes mamma :) Det var otroligt mysigt.
Köpte bland annat de här sakerna :

image72   Gina tricot ;  129:-

image73    Zara ;  299:-
( Lilla bilden är bakifrån )


image75 
Svea ;  150:-

   H&M; 19.50:-

image77    Monki ;  180:- 
(Som jag sa, ALLTID något från monki)

image78

MQ ;  199:-  (399:-)  
Superhärligt fynd på rean :D jag har faktiskt gått och kollat på den där läängee :)
Jag köpte även en vit långärmat  tröja från H&M för 98:- också som inte kom med på bild.

Dagens kommentar måste ju ha vart när en kille kom fram till mig & frågade en massa saker & sedan när jag skulle gå så sa han :  
- Du ! , du påminner mig om en powerpuff pingla!
Tackar för den !!! 

Nej nu ska jag nog gå & tigga lite fotmassage av någon vänlig själ :)  
/ E. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: