erikaklang

Onsdag

Kategori: ERIKA/KLANG

I greys reklamen som vanligt då ;) 
Det blir alltid så, sen har det ju varit lite dåligt med dagens outf.  också.  Det ska vi fixa ..
Det har iallafall varir en jektig dag , eller vad man säger .
Direkt efter skolan åkte jag emma & ida ner på stan för jag skulle till tandläkaren för någon röntgen .. 
Sedan fort hem & slänga i sig en macka, direkt till träning,. Riktigt rolig träning föresten ! , först hade vi match. Backar mot Forwards.. Efter det hade vi innnebandy brännboll :)  Superkul!
I allafall , efter träningen åkte jag hem direkt & FORRRRTTT in i duschen& klä på sig, äta en macka  m.m 
På 15 min så var jag klar & satt i bilen. Rekord fan!
Åkte & hämtade upp Emma & hennes mamma & vidare till Borgis för öppethus.  Kikade på sam-ekonomi & sam-sam. Det blir nog ekonomi för min del :) 
Sen hem & bänkad framför tv eftersom det är ju GREYS ;) Går bara inte att missa !

Nej, det blev en kortis & nu måste jag ta något att äta :) BYE . 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: