erikaklang

Mys på staden .

Kategori: ERIKA/KLANG

Emma & jag mysade på morgonen, passade på såklart eftersom vi har studiedag idag :D
Så otroligt skönt. 
vid kvart över 11 kom britta också , sedan vid 12 kom emmas pappa & hämtade upp oss så skjutsade han oss till stan :) Jag köpte bara ett par hårspännen. sånna här stora i silver & guld från h&m, för bara 19.50 ! ;)  ett riktigt klipp tyckte jag  ;)
Emma köpte nån tröja & en mössa & britta hmm , det kommer jag inte ihåg ... 
Efter ett tag ringde emmas pappa, så då åkte hon iväg med han & handlade & andra saker. Sedan var det bara jag & britta kvar , gick & kikade lite på vad jag skulle kunna köpa till mormor i julklapp  . Men det var så svårt så jag får ta med mamma nån gång så får hon tala om lite vad mormor tycker om m.m . ;)
Sen kom britta på att hon hade träning så hon var tvungen att ta bussen hem & så var det bara jag kvar . Så jag rindge till mamí så följde jag med henne till frissan .
Efter det åkte vi hem ..
Sen har jag bara målat på bilden, städat, ätit & sådant ..
Hel mysig dag, verkligen!

Men jag är ruggigt taggat på match! ;) ,eftersom vi har studiedag idag så känns det som att det är lördag . så jag tänker hela tiden på att vi har match imorgon ... fast  vi egentligen har på söndag ;) .  helknäppt ..



saknade lussebullen idag .. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: