erikaklang

Lucia, redan ? :o

Kategori: ERIKA/KLANG

Det var vell en rätt så vanlig dag i skolan ...
Syslöjd första timmen, jag ligger faktiskt först i våran klass ;') *nöjd*
Sedan skulle vi ha idrott med alla som ville vara med på lucia skulle gå till musiken så vi missade idrotten. Vi måste redan börja träna ;o  jag tycker det är lite väl tidigt faktiskt :P  musikläraren sa att det är ju "bara" 6 veckor kvar innan det är lucia så det är hög tid att börja träna ;)  jag ska iallafal vara tärna . vill ju inte förstöra det fina tåget med en tondöv heller ;)

 
Hon såg ut som en äkta lucia ju :P fast egentligen kommer lucia från italien & har brunt hår .. men för mig är hon blond :)

Vi hade bild 3.e timmen & jag fick MVG på min bildmapp ändå , jag var lite orolig eftersom jag inte var helt nöjd ..
jag har ju lovat jättemånga gånger att ni ska få se hur den blev när den var klar & så här blev den tillslut :


det är mer bokstäverna jag inte är nöjd med .
men jaja , det vart ju MVG så det är ju inget att oroa sig för .
Vi håller på med en surealistisk bild nu den får ni vell också se så småning om :p
mat . grekiskbiff . älskar grekiskt :Dhähä
sedan hade vi bara engelska & spanska & vi kollade ju bara på film på båda så att det är inget att skriva om .

har slutat nu iallafall . skööönt :D tunga dagar nu ibörjan efter lovet .höhö

Kom ihåg dagens idag också :)

image93   
                 image94

jaja , jag får vell bli bättre helt enkelt .
övning ger färdighet , eller vad brukar man säga ? häh

träning later , oh är riktigt taggad faktiskt :)
/ek .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: