erikaklang

LIVE LIFE ALIVE.

Kategori: ERIKA/KLANG

Äntligen fredag! 

Så skönt , jag äkskar verkliegn fredag !  Men vem gör inte det ?  :p  haha .
Skolan på dagen då , hade hemkunskap idag istället för musik som jag haft de andra fredagsmorgnarna . Vi har liksom musik , h-k & teknik 1/3 av 9:an .  

Slutade 13.40 & kl 14.00 skulle jag vara på hälsocentralen .. Jag & emma fick skynda oss som en dåre .. Bytte om & duschade efter idrotten på 5 min typ! :o  halvjoggade hela vägen dit, sedan fick jag komma in i något rum & så tog hon bort de 3 stygnen som jag hade i kinden . Jag har inte sett än hur det ser ut eftersom jag fortfarande måste ha plåster på ..

Vi åkte hem till henne efter & sedan vidare till mig .
 Hämtade pengar & tog cykeln iväg till willys!  shoppade på oss 3 st havrebollar var!  Det är ju bara attt passa på, för det verkar ju vara det ändå stället i hela Gävle de säljer havrisar! .
Sedan satt vi vid datorn & inväntade Nilsson ;) , Åkte sedan på hockeymatch , De vann iallafall ,. mot ockelbo.
Vidare hem till mig igen & nu hade vi sana med oss .
 Mys hade vi ..  Men daniel skulla inte ha åkt!!!!!! andreas tycker jag!   aja ..


Vi skulle ju också ha haft match idag mot  GGIK ! , men matchen blev flyttad till imorron. & då hade man ju andra planer liksom ;O  jaja . Ska krossa vafan! . tagga tagga tagga !  



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: