erikaklang

Tjejsnack v. 51 & 52

Kategori:


Nu var det superlänge sen jag gjorde tjejsnack. & bara för att det är söndag & slutet på v 51 så gör jag 52 med , annars kommer jag att glömma det ;)


Vecka 51

Julen

  • Var och med vilka ska du fira jul? Vi ska fira hemma hos oss med kusinerna, mormor & farmor.
     
  • Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar? Ja, ganska mycket. & jag har köpt klart alla julklappar nu ;)  Här är vi ute i tid !
  • Vad önskar du dig i julklapp? Mest pengar, presentkort, kläder m.m.
  • Vad betyder julen för dig? Mysmysmys, julklappar & kalle anka . ahha
  • Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den? Vi har en riktig gran såklart, annars känner man ju inte doften ;) , Vi klär den dagen före!


 

Vecka 52
Nyår

  • Var och med vilka ska du fira nyår?  Vi ska fira med Godins hemma hos dom. Vi var hos oss förra året. Då jag & emma friade 10 år av vänskap ;)
  • Har du några nyårslöften, vad? Nej, jag har faktiskt inte tänkt ut något än.. Meddelar det senare isåfall.
  • Vad är det bästa som hänt år 2007?  Jaa? , det kan jag faktiskt inte peka ut bara sådär på direken. Behövs tänke tid på den frågan.
  • Vad är det sämsta som hänt år 2007? Shit , inte den heller.
  • Vad förväntar du dig av år 2008? Gud vad svåra frågor, men Hoppas det blir ett bra år iallafall. 

                  Jag tror det blir ett bra år med tanke på ;  Mycket skidåkning, spanien med skolan, Åre , Hälsa på farfar i spanien m.m


Kommentarer


Kommentera inlägget här: