erikaklang

SNORSNOR..

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag vaknade som vanligt då ganska tidigt . Vid 9 någon gång så jag låg & kikade på tv ett bra tag innan jag gick ner & gjorde i ordning frukost. Jag sanna & emma tog 11 bussen ner på stan. Egentligen var det bara för att jag skulle köpa EN sak, inget mer. Men när jag väl var hemma var det liksom lite mer .. ett par skor, 2 diadem , örhängen , paket till mamma & pappa , paket till axel & en tröja. Fasen också. Jag som skulle spara pengar till uppsala när jag & Emma ska åka , 27 närmare bestämt.. Jaja , som tur är fick jag ju pengar när jag fyllede & mer kommer jag nog också att få i julklapp ;)
Efter stan åkte sanna hem till sig & jag & emma klev av vid mig. Eftersom vi inte hade ätit någon lunch & klockan ändå var sådär vid 3-halv 4 så skippade vi den & gjorde en egen tidigare middag. Schnitzel med potatis kroketter & sås. Mmmm.

Tränar Mita ringde också och frågade om jag ville träna med hennes lag idag men eftersom jag börjar bli förskyld så skippade jag det ...  Jag vill ju liksom inte riskera något inför jul & sådär .
Efter käket så gick jag & emma hem till sanna för hon var ensam hemma.. Vi kikade på den nya american pie filmen. beta house.
Kommer ihåg att jag såg den förra hemma hos adrian .. jaja.
VI hade iallafall laddat upp med pepparkakor, choklad & mashmellows ..

Nå hemskt är det att vara förskyld . Bara för att vi pratade i skolan om att det är så sällan jag är sjuk & förskyld osv. så händer det! Vi räkande ut att senast jag var sjuk var i mars & då var jag magsjuk liksom .
Som tur är så är jag bara snorig. än så länge ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: