erikaklang

Lördag

Kategori: ERIKA/KLANG



Igår fick jag ställa klockan på 07.30. Stiga upp & tralla iväg till frisören :) , det fanns faktiskt igen senare tid .  Klippte mig & färgade. Jag har ingen bild på det .. men hon klippte bara topparna eftersom jag "odlar" på mitt hår lite . Sedan blev det lite blondare än förr. Hon gjorde först ljusa slingor & sedan färjade hon resten av håret med en annan blond nyans.  Det blev jättefint tycker jag :)
Efter det så träffade jag sanna  min kusin & så fick vi skjuts av papy till Rödakorset-kupan . Kikade lite där men inget inhandlat. Gick viare till ria ( secondhandbutik) , där hittade jag en grön kofta för 20:-  & ett armband för 5:- .
Ni får se dom efterhand då jag använder dom :)  Vidare till De & sånt . Där hittade jag ett par tan-färgade stövlar för 350:- Supersnygga! Men jag köpte dom inte eftersom jag egentligen behöver ett par fodrade stövlar.
Åkte hem med 20 över 3 bussen & laddede för kl 6 hade vi match :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: