erikaklang

Kass på rubriker...

Kategori: ERIKA/KLANG

När jag vaknade idag var jag mer än sorig asså , Supersnorig typ ;) Så jag låg kvar i sängen rätt så länge & bara mös. Gjorde frukost & väckte lillebror. Vi spelade lite Mario Kart & till lunch bakade vi scones, det var faktiskt jättelänge sen jag åt :p Efter lunch kom emma & vi satt vell bara vid datorn & låg lite i sängen ..
Efter jobbet kom mamma & pickade upp oss så åkte vi en sväng till owe jansson & kikade lite.
Det ända vi hittade var faktiskt en fruktskål :'D

Det får bli en lugn kväll för mig .. Jag vill ju inte vara sjuk på julafton heller! . För vem vill det liksom?

Dessutom har jag nå in i norden ont i knät...  Jag åkte på knäna i en liten elefant ruschkana på parkbadet, sedan var det så grunt i poolen så jag slog knät i botten. Ett köttsår ;'D . Jag fick ett plåsterbandage  typ av dom & sen på kvällen innan träningen bytte jag till ett vanligt plåster. Men efter duschen ramlade det av & jag glömde sätta på nytt så dagen efter drog jag på mig tightsen & gick till kyrkan för julavslutningen ni vet. Men när jag sedan skulle ta av mig dom för jag skulle ta på mig tränings kläderna så satt tightsen fast i såret :o & ont gjorde det , jag var ju tvungen att slita loss dem & då började det såklart blöda. Jag hann inte göra rent det heller eftersom det var brådis till träningen . Imorse gjorde det ohyggligt ont så jag tog bort plåstret för att se hur det såg ut & nu är det svullet, varigt, lila, rött , vitt & luddigt från tightsen. UBBA!  Jättesnuskigt.  
Jag måste verkligen göra rent det.

Nu ska jag käka lite, tror det skulle bli bläckfiskringar ;)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: