erikaklang

Helgen, Emma + Erika - Sedan dagis.

Kategori: ERIKA/KLANG

Igår åkte jag ner på stan med hela familjen, pappa & axel gick för sig själva då & jag och mamma. Vi köpte det sista liksom & jag bytte tröjan jag köpte i torsdags till en mindre.
På kvällen var jag först med sanna . & sedan gick vi till emma som var på testebo & kollade på hockey.
HÅIK/SIF - 92 mot STRÖMSBRO - 84 . haha . 84:orna vann med 6-2 eller nått sånt. Men de drack typ öl & grejjer i båset. De tog ju matchen "jätte"allvarligt! hihi .  Men kallt var det, ubba. Mest om fötterna då, även fast jag hade skidsockor i stövlarna. Fast åt andra sitan så blev det ju bara trängre i skorna & jag kunde knappt röra på tårna.
Jag fick jogga hem för att hålla värmen. hemma väntade iallafall tacos som belöning. Tack gode gud.
Efter maten kom Emma igen, vi klädde min gran i mitt rum & vi mös med fika i sängen & kollade på Sweet Home Alabama. GUD vad vi älskar den filmen. Vi tröttnar aldrig. & tillslut skulle hon hem så jag blev ensam..
Att bero på Emma så har vi vart bästisar i snart 11 år !!!! , Sedan dagis liksom. Slå den ni! ;)
I ur & skur, eller hur hunnie?! ;)<3

Dan före doppare dan!  Idag så har det vart riktigt julstök ;) Vi har gjort apelsiner med nejlikor i, marsipangrisar ( + andra djur & figurer ), kokat knäck, satt upp misteln haha , slagit in det sista paketen & lite senare ska vi klä granen också. En riktig såklart! Så nu kan man verkligen känna jullukt i huset! Mmm..
& bara för att liva upp det hela så har jag gröna jeans på mig haha ;) Men ändå känner jag inte riktig julstämning.. Det kan ju bli bättre efter att vi klätt granen, får se :)

& inga bildetr går att ladda upp heller , Hmmm...

btw, Grattis Jakob & Joel. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: