erikaklang

HALLELUJAH JULLOV!

Kategori: ERIKA/KLANG

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ! JUUULLLLOOOOVV !
Precis i rättan tid, annars hade någon råkat illa ut asså.
Vi började kl 11 idag med julavslutning i kyrkan, prästen höll ett tal ( som alltid är uridiotiskt onödigt eftersom ingen lyssnar ) , rektorn snackade & många fina uppträdanden. Först sjöng några tjejer i 8:an , sen en annan tjej i 8:an & de var ju bra . Men sen sjöng Karin & Rebecka - All I want for christmas . OMG rebecka! , gud vad jag gillar hennes röst! Så speciell & bra liksom! ohh . Sen sjöng sofia, kicki, madde, håkis , sandra & malin (har jag glömt nån?) Hallelujah. Gullisar ! , Så duktiga dom var, lite fnissiga bara ;) . haha .
leijding sjöng & moa sjöng . Åhh jag bara njuter av att höra hennes röst! Sen sjöng Britta & Malin Julens tid är här. Superfin låt. Åhh jag rös .
Ja som ni förstår så var det bra i kyrkan. Efter det gick vi tillbaka till skolan & våra kontakt lärare läste victor rydbergs berömda jul dikt,  & sen delade de ut betygen .
Jag fick 2 MVG & resten VG. Mvg i bild & so . Jag är vell ganska nöjd men om jag fortsätter som jag gör nu bara så har jag om man räknar ut 7 mvg & resten vg . Det jag blir så sur över är att nästan alla lärare säger att de hade lika gärna kunnat satt mvg redan nu .. ÅHH , varför gör de inte det då? Det har jag aldrig fattat . Tror dom att jag kommer sänka mig eller. ja inte vet jag . Hoppas de håller vad de lovar iallafall!
Efter skolan var jag med ida & ida . Vi bakade maränger & kollade på film - Mean Girls. Sedan åkte vi på träning & den var vell som vanligt då ;)  Kvällen kommer nog att tillbringas framför ordenadoren & televisiónen ;) Asså datorn & tv:n för de som kanske inte kan spanska :p .
Ha en bra kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: