erikaklang

FREEEDAAAG

Kategori: ERIKA/KLANG

YEEESSS, äntligen helg ! SÅ SKÖNT!

Dagen började med att jag följde med fader till jobbet & drack lite varm choklad & åt lite Merci ,ni vet . Gick sedan till stadsbiblioteket för hemkunskaps gruppen skulle dit . Vi satt i en timme :O , & lyssnade på en kvinna med världens mest irreterande röst ! om konsumenträtt m.m . Och högt pratade hon också & ljust var det där inne . fyfan på kvinnan sådär direkt på morgonen ! jaja , våran hk lärare sa att vi skulle ta en prommis tillbaka men hallå?! , det regnar ute & vi hade ju gjumpaväskor att konka på! , så alla åkte buss :))) . ahha

Skoldagen fortsatte med svenska , & det innebar film time! Blev Harry Potter & phenixorden eller vad den heter .. Hänger inte med så bra eftersom jag bara sett första. också den på svenskan.

Sedan hade vi matte & idrott . Vi spelade badminton & det är ju bara för underbart kul! haha . Sedan tog Pia in mig i ett rum för betygssnack. Hon sa att jag hade ett jätte starkt starkt starkt vg . Om jag bara fortsätter exakt som jag gör nu så är det ett klart mvg, lugnt i slutbetyg ! Skööönt . EXAKT liksom . haha ,  hon ville inte sätta mvg nu för att om jag skulle "göra" något, eller om något skulle "hända" så hon var tvungen att sänka betyget för det är ju aldrig kul!  Så det är jag nöjd med !

Vi slutade efter idrotten så jag gick hem ( i regnet :O ) , åt mellis , satt på mig myskläder & kikade på "Lilla Jönssonligan - Kornflakescupen" med lillebror. V kollade ju som sagt  på styva linan igår ;)

& till kvällen får vi se vad som händer. Skulle egentligen ha vart med gustav men han hade match i hudik så det blev inte av med det den här gången heller .. Men det blir imorron efter min match istället. 
 
Trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: