erikaklang

ENVECKA!

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag fattar det inte. Jag har inte suttit vad datorn på en hel vecka! , rekord nästan. Annars har man ju vart bortrest eller någonting & inte haft en dator men nu har den stått framför ögonen på mig bara.
Men , det är bara för att det har vart så himla fullt upp! 
Det har vart jättemycket i skolan. Både läxor & prov till Lucia träning m.m. Sen har det vart träningar & PLUGGPLUGGPLUGG & måla på bilden & planera till "partyt" jag hade igår & jaaa . tung vecka! men den är äntligen slut & mer tid för vila & blogg ;) haha .
Idag har jag städat sedan gårdagen , shoppat lite julklappar & kollat på brittas dans uppvisning ;D HUR DUKTIG SOM HELST! sen de små söta tjejerna! (som emma ska adoptera ! x') gaha ) supersöt!!!

jag ska iallafall vara med emma & sanna nu , ha det så bra . HEJDÅ.


image202

Kommentarer


Kommentera inlägget här: