erikaklang

BRALLIOXER.

Kategori: ERIKA/KLANG

Det började då med en ganska stressig morgon. Jag vaknade kl. 10 & pappa hade bokat tid i GTK hallen kl.11 .
Så det blev en snabb frukost & innnan man ens visste ordet av det så var vi där borta. Vi skulle alltså spela tennis... Inget seriöst precis, jag har bara spelat tennis 2 gånger innan. Och det var också bara på skojj med pappa & lillebror. Axel har ändå "gått" ( han valde det på elevensval i skolan) på tennis. Han har ju faktiskt ett eget rackert. Jag får låna :o Nåja , det viktigaste var att jag vann mot honom :D  STOLT med ett stort SSSS.
Efter tennisen åkte mamí & jag ner på stan, hittade inget på rean idag heller.  ( man kan ju hoppas att de tar fram nått nytt (a) ) . Men ett par byxor köpte jag från h&m för 298:-
image246

Men jag är osäker på om jag ska behålla dem.. Någon åsikt?
Jag får sova på saken helt enkelt.

Efter stan var jag med emma & sanna. Vi spelade Mario Kart - Double dash !!!  ;)


Sanna måste vara beroende?!
Eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: