erikaklang

Ännu en lista...

Kategori: LISTS

Vad blir ditt namn baklänges:
akire
Platt eller lockigt hår?
Platt! Iallafall på mig, på andra kan det vara underbart med lockigt!
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Ja :)
Vad har du för startsida på internet:
Msn.
Vem ringde du senast:
Mamma tror jag.
Tycker du att sengångare är söta:
Öh, vet knappt hur dom ser ut.. :P
Har du haft vattenkoppor:
Jaaaa,  uscha!
Har du någon gång testat karate:
Nej
Vilken mobilsingnal har du:
Leona Lewis - Bleeding love
Minimorötter eller pommes frites:

Pommes frites, jag tål inte morötter även om jag skulle vilja!
Vad längtar du mest till just nu:
Tills ikväll :)
Vilken tv-serie är bäst:
Desperate Housewives , Greys m.m
Kan du gå ner i spagat:
Nej..
Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att jaa ? .
Har du varit kär i en kändis:
Jaa!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ibland ;)
Vad ska du döpa dina barn till:
Åh , elsa , william , felicia m.m Det finns så många söta. Jag kan liksom inte bestämma mig.
Sol eller snö:
Sol,  Fast snö lär man ju ha när man åker skiis ;) 
Snyggaste läraren:
Öh, ingen?

Är du mörkrädd:
Ehh, ibland.
Ljust eller mörkt när du ska sova:
Mörkt,
Godaste drickan till frukost:
Mjölk eller juice
Duscha eller bada:
Bada är mysigast, duscha är fräschast!
Kan du ditt mobilnr utantill:
Ja, klart jag kan :P
Sjunger du på toan:
Haha, det händer. ;)
Är du höjdrädd:
Nej , verkligen inte! Älskar höjder.
Vilket land vill du åka till:
Åh , en kuggis. Jag vet faktiskt inte.
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
När jag (såklart) drog ett av mina vanliga skämt & alla andra skrattar . Då måste man ju skratta med liksom för egentligen är det inte ens roliga haha !
Vad tänker du göra nu:
Hmm, kika runt i lite bloggar tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: